یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

پنج راهی که ارتباطات و فناوری اطلاعات همه چیز را در 2016 تغییر خواهد داد

internet things - فناوري - اينترنت

دوشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷:۰۰


ارتباطات و فناوری اطلاعات انتظارات زیادی را نسبت به خود در سال 2016 برانگیخته است: <BR> مولدی برای کار آفرینی،که به مبالغ هنگفت برای سرمایه گذاری نیازی ندارد و در بلند مدت این حوزه به گسترش و توسعه راه و روشهایی برای زندگی بهتر خواهد انجامید.<BR> که همه ی اینها خوب بنظر میرسند،اینطور نیست؟

وایمکس نیوز - امروز به روند گسترش ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال 2016 نگاهی خواهیم داشت
1- همه چیز به هم وصل خواهد شد
ضروری بنظر می رسد که ابتدا با اینترنت اشیاء شروع کنیم.مشخص است که چه معنی ای می دهد،به دلیل اینکه اینترنت اشیاء یکی از بزرگترین انقلاب های اطلاعاتی بعد از اینترنت خواهد بود.فریزری را تصور کنید که می داند چه چیزهایی احتیاج دارید و این اقلام را از فروشگاه برای شما خریداری می کند.یا رایانه ای که کاربر خود را می شناسد.اغلب دستگاه هایی که بطور روزانه استفاده می کنیم ، به شبکه وصل می شوند تا زندگی ما راحت تر شود و در نهایت هم پروژه های ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالهای آتی این کار را انجام خواهند داد.

2- آموزش تکامل خواهد یافت
کلاسهای درس از اساس تغییر خواهند کرد.تخته سیاه را فراموش کنید،زمان آموزش آنلاین و استفاده از منابع برخط فرا رسیده است.درست است،روش ارائه مطالب به دانش آموزان تغییر خواهد کرد،اما چیزی که مهم است چگونگی تعامل آنها با اطلاعات است.در این حالت ، آموزش بازی محور آماده ورود به سیستم آموزشی خواهد بود و صد البته آموزش از مدارس می تواند خارج شده و به هر جایی گسترش یابد.چرا بطور مرتب در کلاس درس حاضر شویم در صورتی که یادگیری درسهای جدید از هرجایی که دوست داشته باشید امکان پذیر است؟
بخشی از این توضیحات بطور نسبی محقق شده است و تنها چند قدم تا استفاده کامل از این امکانات باقی مانده است.

3- با وای – فای خداحافظی کنید
و به لای – فای سلام کنید! اغلب کاربران روزمره اینترنت می دانند که وای – فای به معنی راحتی است ، اما در حال حاضر ، معنی سرعت پایین اتصال به اینترنت را هم می دهد.به زودی این وضع تغییر خواهد کرد ، خیلی زود. تلاش کارشناسان معطوف به راه اندازی فناوری جدید لای – فای است که در شرایط آزمایشگاهی به سرعت های سرسام آوری دسترسی پیدا کرده است..با این حساب چه کسی به کابل احتیاج دارد؟

4- حساب و کتاب پشت عرق ریختن
فناوری های پوشیدنی بیشتر و بیشتر در زندگی روزمره ما جا باز می کنند.اغلب این ابزار بر روی ورزش متمرکز شده اند ، و به دنبال بالا بردن بازدهی تمرینات ورزشکاران حرفه ای در سطح لیگ ها و رقابت های جهانی هستند.هر حرکتی اندازه گیری می شود،پس آماده باشید!

5- بیگ دیتا آینده را تعریف خواهد کرد
اطلاعات عظیم یا در اصطلاح بیگ دیتا ، در طی این روزها و سالها به بخشی از مهمترین کاربردهای روزانه ما از اینترنت مبدل شده است که به عنوان رایانش ابری میشناسیم ، و به این ترتیب اطلاعات به یکی از تجارتهای اساسی این حوزه تبدیل شده است.
اما این تنها آغاز مسیراست.طبق برخی تجربیات،با استفاده از بانکهای اطلاعاتی عظیم می شود شیوع آنفولانزا ، هرج و مرج های اجتماعی ، یا حتی بحران های بازار سهام را پیش بینی کرد.

 

منبع : فیس اینترپرنرشیپ

 

 

 

 

 

 

 


دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو